KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

maandag 17 februari 2014

PSYCHIATER VAN DE GGD AMSTERDAM TRACHT SEKSUEEL MISBRUIK VAN KINDEREN TE VERHULLEN

GGD A'dam lijkt ook betrokken bij Pedofielen Schandaal v.m. hoogste baas Justitie mr. JORIS DEMMINK!





Psychiater Herman Plas van de Amsterdamse GGD kwam met de politie voor poster over v.m. hoogste baas van justitie pedofiel-verdachte mr. J. Demmink

Staats-psychiater Herman Plas van de GGD Amsterdam tot alles bereid.

Bereid om voor woningcorporatie Stadgenoot huurder helemaal kapot te maken.

Bereid Karel Bagchus kapot te maken i.v.m poster over pedofiel mr. Demmink.

Dit gebeurde er afgelopen week in Amsterdam:





Poster
Zoals te zien is in het eerste en te horen is in het tweede filmpje, gaat het hier over de poster over mr. Joris Demmink die achter het raam, van Karel hangt. karel; v/d familie bagchus, (zo schrijf je de naam van een soeverein mens) Karel is een >>> soeverein mens. De poster van Karel over de voormalige hoogste baas van justitie moet achter zijn raam weg. En daar is in alle wanhoop om mr. Demmink te beschermen nu dan ook de Amsterdamse GGD voor ingeschakeld! 

Voor zielenknijper seks met kinderen blijkbaar geen probleem
De gewetenloze GGD Psychiater Herman Plas leent zich er graag voor! Met hoorbaar genoegen maakt Herman Plas Karel duidelijk dat hij o.a. komt voor de poster!
De gemeentelijke zielenknijper maakt er schaamteloos geen geheim van, dat hij tracht de grote smeerlapperij inzake seks met kinderen, zo veel mogelijk te verhullen.

Althans in dit geval, want het gaat hier om een belangrijke VVD meneer.
Het zelfde geldt natuurlijk nog meer voor de dappere diender, die Plas bij zich had.
In zijn geval gaat het hier ook nog eens over zijn tot voor kort hoogste baas.
Ja en bij de politie is opdracht, opdracht. Ook als het om de grootste smeerlapperij gaat. Waar kennen we dat toch nog van? Ben het even kwijt.


Enge ziektes
Ook ik ken onbenul Plas. Mij vertelde de gemotiveerde psychiater al bij een eerste ontmoeting (na ong 5 minuten) dat ie mij goed kent. Weer een aantal minuten later had de angstaanjagende staats-machtsmisbruiker voor zijn opdrachtgever, in mijn geval woningcorporatie Stadgenoot, 3 moeilijk uitspreekbare griezelige psychische ziektes voor mij paraat. 

Psychiater/Pedo-verhuller/Autosleper/Bungalowverhuurder 
De voor zijn opdrachtgevers zéér volgzame GGD zielenknijper Herman Plas is werkelijk van alle markten thuis en grijpt dan ook alle middelen aan, om voor die opdrachtgevers een ander he-le-maal kapot te maken.  Wierp Psychiater Plas zich tijdens mijn kennismaking met hem ook op als een louche >>> bungalowverhuurder, bij Karel Bagchus kwam hij ook als psychiater, maar tevens deed hij zich voor als iemand die bevoegd is auto's weg te slepen. Herman Plas, de Amsterdamse GGD Psychiater annex auto-weg-sleepdienst.
Dat dat zo is, is te horen in de 2e helft van het 2e filmpje waarmee Plas op een agressieve manier dreigt de auto weg te slepen! De grootste drijfveer van Plas om Karel te trachten kapot te maken is denken wij toch wel, de poster over mr. Joris Demmink.


Pedofiel verdachte Demmink geen minuut verhoord. Anderen kapot gemaakt
Terwijl pedo verdachte mr. Joris Demmink nog geen minuut is verhoord en zo veel mogelijk volledig buiten beeld wordt gehouden, worden anderen die er iets over schrijven of zeggen opgesloten of op een andere manier kapot gemaakt. De verhalen over pedofilie in Nederland zijn zeer schokkend en vaak zo erg, dat ze voor velen niet te geloven zijn. Buitenlanden klagen daarover steen en been, maar daar heeft keurig Nederland volstrekt lak aan.

Volsverlakkende Pulp Pedo Maffia Media
De reguliere pulp media heeft tot voor kort, vele jaren lang de kwestie op de meest misdadige wijze, zo veel mogelijk verzwegen. Het volk is jarenlang verlakt!  Nu dat verlakken na jaren lange druk dan niet meer helemaal lukt, krijgen meedogenloze schurken zoals Herman Plas de opdracht om een lieve zachtaardige man wat Karel absoluut is, kapot te maken.
Dit allemaal voor het elite vuil, wat al vele jaren wordt verdacht van het seksueel misbruiken van kleine jongetjes. Hoe abject en verrot wilt u het hebben? 


Zeer beminnelijke buurtbewoner
Via de echte wel eerlijke media op internet ontdekte ik al het gedoe om de poster van Karel en ontdekte ook dat hij letterlijk bij mij om de hoek woont. Ik ben bij hem op bezoek gegaan en Karel is een zeer beschaafde, rustig pratende ontwikkelde man die zijn zaakjes uitermate goed voor elkaar heeft. 
Ik heb mijn ogen uitgekeken op zijn exclusieve computerapparatuur die hij zelf bouwt!
Ik was welkom en voelde mij bij hem onmiddellijk op mijn gemak. De man straalt een enorme rust uit en dat heeft mij goed gedaan.
 

Angst
Luister naar de uitzending van >>> Talk2Myra Radio en zie ook mijn reactie daarop.
In die uitzending verteld Karel hoe hij nog meer bedreigd is door overheid en nu is Karel bang geworden voor wat nog komen gaat. Dat komt mij bekend voor want ik heb op deze site wel een grote bek, maar ook ik ken die angst. Angst voor wat nog komen gaat. Als de bel gaat krimp ook ik ineen. 


GGD Snake Herman Plas en de Politie,  Pedofilie

Bovenstaande schokkende gebeurtenis is het zoveelste bewijs dat diegenen die protesteren tegen het seksueel misbruiken van kinderen worden bedreigd geïntimideerd en zelfs gearresteerd. Dit terwijl pedofiel-verdachte mr. Joris Demmink zelf nog geen minuut is verhoord en al helemaal niet in voorarrest zit of heeft gezeten. Steel een pak koffie bij Albert Heijn en u zit 6 uur vast en wordt verhoord. Vindt u seks met kinderen lekker? Zoek dan een goede baan bij justitie en ga ongehinderd uw gang.
Het soort, zoals Herman Plas van de GGD en zijn 'fijne' politiemaatjes gaan wel op pad om zo veel mogelijk te verhinderen dat deze vieze vuile elite-pedo-seksschandalen naar buiten komen. 


Gespreksopnamen Plas heel boos
Psychiater Herman Plas zal nog wel meer boos worden op Karel als hij verneemt dat zijn onaangekondigde bezoek is opgenomen. Dat was hij ook op mij, nadat ik hem vertelde dat ik een gespreksopname had gemaakt, toen hij toegaf dat hij de opdracht had gekregen van woningcorporatie Stadgenoot om Nico van den Ham voor gek te verklaren. Hij ontplofte bijna toen ik hem ook nog vertelde dat het hele gesprek er op staat en dus ook het moment dat hij politieman Jack Druppers uitgebreid door de stront haalde. Ja beste lezers, zo steekt dit laagste van het laagste soort nou eenmaal in elkaar, ze halen elkaar ook nog eens graag door het slijk als dat zo uitkomt. 

Radio uitzending met Karel >>> Talk2MyraRadio

Gerelateerde artikelen:
>>> Hoe word je een psychisch gestoorde
>>> Psychiatriseren    (zoals Herman plas dat doet)
>>> Demmink beschadigt Nederland

Alles wat ik in dit bericht en andere berichten over woningcorporatie Stadgenoot en haar kliek beweer, is de absolute waarheid en niets is overdreven, ook niet inzake de grote aantallen brandstichtingen.

Alles wat ik beweer, kan ik ondersteunen met degelijke steekhoudende bewijsstukken!!!

Nico van den Ham, melder van slechts datgene wat hem is overkomen en die voor dat melden daarvan zwaar wordt bestraft.

Daar weer over klagen, nog meer straf!

JURIDISCHE HULP GEVRAAGD! 

 JOURNALISTEN WELKOM! 

In het kader van openheid en hoor en wederhoor, wordt deze publicatie via e-mail ook verzonden naar de volgende adressen:

pers@amsterdam.politie.nl

pdehaas@stadgenoot.nl
jbulder@stadgenoot.nl
info@stadgenoot.nl t.a.v. Dhr. R. Boomgaard
mvanduijn@stadgenoot.nl
woonbegeleiding@stadgenoot.nl
mbos@stadgenoot.nl

Stichting De Roestige Spijker
P. De Jong >>> bungalowverhuurster  pdejong@stadgenoot.nl
H. Plas psychiater annex >>> bungalowverhuurder
 vangnet@ggd.amsterdam.nl 

Door Nico van den Ham i.s.m. onze psychisch gestoorde doofpotredactie