KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

vrijdag 5 april 2013

STADGENOOT | NICO VAN DEN HAM | HOE WORD JE EEN PSYCHISCH GESTOORDE, TERWIJL JE DAT ABSOLUUT NIET BENT!

Heel makkelijk, huur een woning van woningcorporatie Stadgenoot.
Maak een eind aan jarenlange brandstichtingen in het wooncomplex waar je woont, en/of meld andere misstanden en de rest wordt verzorgd door Stadgenoot en haar kliek.


LEES HIER MIJN RELAAS: LEES HET VERHAAL OVER HOE STADGENOOT EN HAAR KLIEK, G.G.D., DE BUURTREGISEUR OFWEL DE WIJKAGENT ENZ.. MIJ HEBBEN GEPROBEERD TE PSYCHIATRISEREN, OM MIJ ZO MIJN WONING UIT TE KRIJGEN.

Al lange tijd tracht woningcorporatie Stadgenoot mij het stempel op te drukken van psychiatrisch gestoorde, om mij zo mijn woning uit te zetten.

Meerdere malen is er een psychiater van de G.G.D. Amsterdam met een politieagent aan mijn deur geweest.
Er wordt dan aangebeld en als je de deur dan opent dan staat er een psychiater van
2 meter lang voor je, altijd te samen met een veel kleinere dappere diender, die zijn identiteitsbewijs omhoog houd en dan heel hard POLITIE !!! schreeuwt.
                                                                                                   
In het gebouw waar ik woon hebben we (binnen) gangen, met aan beide kanten woningen en als zo'n fijne politie-vriend  schurk dan heel hard schreeuwt dat ie van de politie is, dan galmt dat lekker door zo'n gang, dus dat maakt veel indruk en is ook heel leuk voor de buren. De mij o zo bekende sarcastische politiegrijns maakt het gehele tafereel compleet.

Zij willen er dan in 'want het gaat niet goed met u en wij komen om u te helpen', zo liegen zij mij dan voor. Dat zij komen om mij te helpen geloof ik wel, maar dat is dan naar de verdommenis helpen, dus ik heb ze er nog nooit ingelaten en sta ze ook niet inhoudelijk te woord.

Maar daar heeft misdaadkliek Stadgenoot na lang nadenken wat op gevonden! Stadgenoot heeft te samen met haar kliek een list bedacht.
Een list om mij toch te kunnen psychiatriseren.
En dat was heel slim van ze, dat geef ik toe, want ik ben er nog ingetrapt ook!

Om iemand te kunnen psychiatriseren = voor gek verklaren, terwijl hij/zij dat absoluut niet is, is het natuurlijk noodzakelijk dat zo'n psychiater een behoorlijk aantal uren, liefst zo veel mogelijk met je spreekt. Als later dan een rechter aan de psychiater vraagt, hoe hij aan de diagnose psychische stoornis is gekomen, kan de psychiater moeilijk zeggen dat ie even aan de deur een kort gesprek heeft gevoerd en de diagnose in die paar minuten heeft gesteld.

Ik heb de psychiater en zijn politie-vriend er dus nooit ingelaten, maar door list en bedrog van Stadgenoot en haar kliek, heb ik toch vele uren met de psychiater zitten praten. En dan nog wel in de spreekkamer van de psychiater in het gebouw van de GGD te Amsterdam, waar ik op afspraak en uit eigen beweging naar toe ben gegaan.

Is dat dom? Ja normaal gesproken is dat heel dom. Maar ik denk, dat iedereen er wel was ingetrapt. Stadgenoot heeft mij via een van hun handlangers, dus een lid van de kliek van Stadgenoot, deze keer de psychiater van de GGD te Amsterdam, iets heel moois beloofd. Dat was een kleine bungalow met een tuintje voor, een tuin opzij en een hele grote tuin achter de bungalow.
Dit alles voor de prijs van een kleine eenkamerwoning.



Een bungalow met een zeer grote tuin op tien minuten fietsen van de Dam in Amsterdam Voor de huurprijs van € 179,13 per maand!



                                                                                                                    

^
DIT IS ZO'N BUNGALOW AAN DE
POPULIERENWEG    AMSTERDAM

Stadgenoot weet, dat ik dieren opvang die in de ellende zitten. Daar heeft Stadgenoot misbruik van gemaakt, omdat zij wel begrijpen dat zo'n grote tuin dan wel heel goed van pas komt.
Ik ben dus naar de psychiater gelokt met een hele mooie aanbieding.


Het eerste wat ik tijdens het eerste gesprek aan de psychiater van de GGD Amsterdam vroeg, dat was of hij opdracht van Stadgenoot had gekregen mij te pschiatriseren.
Het antwoord was volmondig ja.

'Op die manier willen ze u een stempel opdrukken en op grond daarvan gaan proberen u uw huis uit te halen', zo vertelde hij enthousiast.
In een later gesprek, waar iemand van Stadgenoot bij was en ik daar opnieuw over begon, ontkende de psychiater dat hij mij dat had verteld.

De psychiater ontkende in alle toonaarden en werd, kwaad en zij dat hij dat niet had gezegd. Wat hij niet wist, dat was dat ik het volledige gesprek had opgenomen met een voice recorder. Toen ik hem dat mededeelde ontplofte de zieleknijper bijna.
Waarschijnlijk ook omdat hij wist dat hij  nog wel meer had gezegd en zich laatdunkend over Stadgenoot en de wijkagent heeft uitgelaten.
En dat staat natuurlijk ook allemaal op die gespreksopname.


Daarover meer in een het volgende bericht:
Te huur een bungalow voor €179,13 per maand

Alles wat ik in dit bericht en andere berichten over woningcorporatie Stadgenoot en haar kliek beweer, is de absolute waarheid en niets is overdreven, ook niet inzake de grote aantallen brandstichtingen.

Alles wat ik beweer, kan ik ondersteunen met degelijke steekhoudende bewijsstukken!!!

Nico van den Ham, melder van slechts datgene wat hem is overkomen en die voor dat melden daarvan zwaar wordt bestraft.

Daar weer over klagen, nog meer straf!

JURIDISCHE HULP GEVRAAGD! 

 JOURNALISTEN WELKOM! 

I.s.m. onze  psychisch gestoorde woningcorporatieredactie